dag tien van Champniers naar Libourne

15 juli 2014 - Libourne, Frankrijk

Vandaag stond bij VNB: "De bergen lachen ons toe en wij lachen terug met al die kilometers in de benen. "
Dat schept verwachtingen en inderdaad wat een klimmen en afdalingen in de zon. Het was zwaar maar ook weer prachtig. Ik moet eerlijk toe geven dat ik soms vergeten ben terug te lachen, al gaat het klimmen me steeds beter af. Gelukkig had ik voldoende proviand en water, want pas 10 km voor het einde zag ik de eerste kans om iets te kopen. Snel even van de route af, want morgen staat er bijna 150 km gepland. Met extra fruit en water moet het gaan lukken. Vanavond goed eten en op tijd slapen. De vermoeidheid begint toe te slaan in de spieren, maar ik ga gewoon door. De 1000 km grens is vandaag ruim gepasseerd, op voor de laatste twee dagen.

Dank voor alle reacties, doet me goed.

1. Jan & Anita van Kreij:
    KANJER!!!!!
  2. Rik:
    Hoi Rian,

Ik hoorde op het werk van je reis en was nieuwsgierig. Beetje zoeken en je blog gevonden. Klinkt als een hele mooie tocht en ik vind het een ontzettend knappe prestatie. Mooi hè fietsen?

Zet hem op die laatste loodjes en alvast gefeliciteerd!
  3. Joris:
    Succes voor morgen weer!
  4. Trea Wim Maartje-Rick, Tom:
    Hoi Rian,
    Knappe prestatie tot nu toe! Hopelijk blijft de zon de komende dagen schijnen. Nog even volhouden en dan ben je er! En nog 1 dag 49!!!!!!!!!! Dus geniet daar ook nog maar even van.
    Zet 'm op! Veel succes en groetjes van ons!
  5. Arjan:
    16 juli 2014
    Hey Rian, ook van mij voor de laatste loodjes veel succes gewenst!! Hou vol en zet 'm op!
  6. Marion Fransen:
    16 juli 2014
    Hou nog even vol, je bent er bijna!!!!!
  7. Wilma Smit:
    16 juli 2014
    Hey Topper, krijg ik vandaag van jouw zus deze grote prestatie te horen. Meteen kijken dus. Echt super! Trots op jouw durf en doorzettingsvermogen!!!
    Succes nog verder en hopelijk tot snel!! Liefs Wilma.
  8. Annemarie:
    16 juli 2014
    Ik hoor het net van Wilma, Super! Dit is een grotere prestatie dan de Tour de France!
    Nog een "paar" kilometers en je bent 50, en geloof me: zo ver fietsen kost meer kruim dan 50 zijn. Alvast van harte gefeliciteerd en een zonnige verjaardag. groetjes,
    Annemarie
  9. Carola: